Тема уроку: «Канада»
Виконайте наступні завдання:
1 Опрацюйте параграф 37 підручника.
2. Дайте усні відповіді на питання.
1) З якого часу Канада звільнилася від колоніальної залежності й отримала державний суверенітет?
2) Як давно завдяки Канаді колишня група G-6 змінила формат на
G-7?
3) За рахунок чого Канада- країна, де головні напрямки спеціалізації належать до первинного сектору економіки, входить до першої десятки країн за ІЛР?
3. Додатково опрацюйте задачу.
Обчисліть середню густоту населення Канади. Порівняйте її з густотою населення США, Німеччини, Японії та України.
4. Використовуючи матеріал підручника, складіть кластер «Секторальна модель економіки Канади»
5. Дайте відповіді на питання (4-5 розгорнутих речень)
* Які проблеми в Канаді можуть бути пов’язані з багатонаціональним складом населення?
* Які головні особливості характеризують галузеву структуру канадської економіки?
* У яких напрямках, на ваш погляд, може розвиватися співпраця Канади і України?
Виконайте наступні завдання:
1 Опрацюйте параграф 37 підручника.
2. Дайте усні відповіді на питання.
1) З якого часу Канада звільнилася від колоніальної залежності й отримала державний суверенітет?
2) Як давно завдяки Канаді колишня група G-6 змінила формат на
G-7?
3) За рахунок чого Канада- країна, де головні напрямки спеціалізації належать до первинного сектору економіки, входить до першої десятки країн за ІЛР?
3. Додатково опрацюйте задачу.
Обчисліть середню густоту населення Канади. Порівняйте її з густотою населення США, Німеччини, Японії та України.
4. Використовуючи матеріал підручника, складіть кластер «Секторальна модель економіки Канади»
5. Дайте відповіді на питання (4-5 розгорнутих речень)
* Які проблеми в Канаді можуть бути пов’язані з багатонаціональним складом населення?
* Які головні особливості характеризують галузеву структуру канадської економіки?
* У яких напрямках, на ваш погляд, може розвиватися співпраця Канади і України?
Комментариев нет:
Отправить комментарий